kurma merah dan longan kering tambah susu


Guna setengah betik muda yang berwarna hijau dan tidak masak lagi sekitar 500gm segenggam kurma merah kering segenggam longan kering segenggam goji berry Daging pilihan anda Kira-kira 4 cawan air. Boleh letak Goji masa nak minum dalam 10biji ke 20biji.


Pin On Home Remedies

1 7 biji kurma merah 500ml air 14-16 biji kurma merah 1litre air 2 Dang shen dalam 50sen besar 3 Air betul-betul panas.

. Kurma merah yang direbus dengan longan kering adalah minuman asasi saya semasa pantang thanks to Salwa yang mula2 beri red dates pada saya. Banyak yang saya baca yang ramai ibu-ibu yang tidak berjaya menyusu badan anak mereka kerana susu tak banyak dan susu kering. Seperti yang aku suruh puan isteri buat ambil 5 biji kurma merah dan 5 biji longan kering dan bersihkan.

Kalau time malas tu saya tak rebus2 dah letak dalam tumbler pastu boh air panas tutup sampaila air tu sejuk. Untuk buat air rebusan kurma merah dan longan kering ini mudah bahan-bahan yang digunakan boleh dibeli di supermarket yang berdekatan. Kurma merah yang direbus dengan longan kering adalah minuman asasi saya semasa pantang thanks to Salwa yang mula2 beri red dates pada saya.

Alhamdulillah dapat produce banyak susu badan. Bahan-bahan untuk sup betik muda yang dipercayai boleh menambahkan susu badan Bahan-bahan yang diperlukan. Kurma merah dan longan kering ni untuk memanaskan badan dan tambah susu badan jugak.

Potong 12 centi bawang putih. Air longan tambah susu. Kalau time malas tu saya tak rebus2 dah letak dalam tumbler pastu boh air panas tutup sampaila air tu sejuk Kurma merah dan longan kering ni untuk memanaskan badan dan tambah susu badan jugak.

Mudah Tak perlu rebus-rebus Cucuk straw terus minum Tanpa pengawet. Skrg dah mudah utk nikmati khasiat Longan Kurma Merah. Goji MENAMBAHKAN SUSU MINUM MASA PANTANG - - Letakan kurma dan longan dalam termos letak air yang panas tutup rapat minum lepas 6-8 jam.

Sebelum mengandung dan melahirkan anak pertama yang saya tunggu selama 6 tahun ini saya berazam untuk menyusu badan secara eksklusif selama 2 tahun. Saya nak share resepi makanan yang boleh menggalakkan penghasilan susu iaitu air rebusan kurma merah dan longan kering. Halba dan longan kering mempunyai banyak khasiat yanga tersendiri.

Minuman Penyejuk Badan Resipi Kurma Merah Ini Semudah A B C Ini Petua Dari Kawan Cina Air Rebusan Kurma Merah Berkesan Tambah Susu Badan Mingguan Wanita Jom Ikut Petua Kesihatan Orang Cina Guna Kurma Merah Bagus Untuk Kesihatan Dalaman Wanita Amina Alami 10 Khasiat Kurma Merah Kurma Cina Untuk. Untuk kawan-kawan yang sedang menyusukan anak. Since ni blog masak-masak aku share la resepi ni.

Air minuman sedap daripada air rebusan goji berry kurma merah dan longan kering dengan 1001 guna untuk kesihatan wanita juga lelaki. PETUA turun temurun Membantu TAMBAH SUSU IBU milkbooster. Seringkali mak-mak mengeluh bila susu badan mulai berkurangan akibatnya cita-cita penyusuan eksklusif 2 tahun untuk anak terkubur begitu sahaja.

- Gantikan minum air kosong dengan air kurma ini bukan sahaja boleh menambahkan susu tetapi boleh mengelakkan gemuk air. Khasiat Longan Kurma Merah utk ibu-ibu. Ingredients-7 biji longan kering 7 biji kurma merah gula batu secukup rasa air cukup-cukup untuk rendam bahan kering di atas Method-1.

Resepi air kurma merah goji beri longan kering Kredit. 31012022 - admin Leave a comment. Ambil je Marigold Longan Kurma Merah air kotak 250ml para suami take note yatag suami anda.

E29 Milkbooster Air Kurma Merah Bersama Longan Kering. Air rebusan dua bahan ini dikatakan cara mudah dan berkesan bagi mak-mak yang menyusu anak untuk menambah susu badan. Saya nak share resepi makanan yang boleh menggalakkan penghasilan susu iaitu air rebusan kurma merah dan longan kering.

Resepi Kurma Merah Barli Longan Kering Rebus - milk booster. Ni petua daripada mak bidan yang mengurut tu bagi aku untuk membantu meningkatkan production susu. Resepi air kurma merah.

Jangan lupa Like Comment Share sekiranya perkongsian ini boleh memberi manfaat kepada lebih banyak ibu yang menyusuSelamat mencuba semoga bermanfaat.


Pinterest Pinterest

Related : kurma merah dan longan kering tambah susu.